شعر،ادب، سیاست

نسیه و نقد سیاست بازی ها، هم جدی، هم الکی، نثر، ادب، شعر، معر و فکاهی (هرچه میخواهد دل تنگم میگم) راست میگم، بجون همسایمون قسم

شعر،ادب، سیاست

نسیه و نقد سیاست بازی ها، هم جدی، هم الکی، نثر، ادب، شعر، معر و فکاهی (هرچه میخواهد دل تنگم میگم) راست میگم، بجون همسایمون قسم

رمضان

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۰۵ ب.ظ

یاغفور

رمضان آمد ومن خواب شدم

پیش چشمان تو من آب شدم

چقدر سخت شده ذکر و دعا

طاعتی نیست نه ظاهر نه خفا

عقل و تن دشمن جانند و بقا

می شود گفت که قهرند و جدا

عزم و همت صرف شد در بی غمی

چشم خشک است نه اشکی نه نمی

نه دلی مانده نه آهی نه یقین

وای بر پیری و ابلیس لعین

چقدر نفس ضعیف است و عجول

خاطرم سخت مریض است و ملول

گفتم امسال که قدر آمد و صوم

خویش در یابم از این غفلت و نوم

لیک خواب است همه خواب و خیال

من کجا طاقت این رنج و ملال

با رب این بنده بی مهر و صفا

عفو کن بر مهر اصحاب کسا

تو مرا می بخش بر مهر بتول

سیدی مولای اکرم بالقبول

رسول نوری صفا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۲
رسول نوری صفا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی